Dust and Dirty
the GazettE
Recent Entries 
1st-Jan-2020 07:24 pm - friends only =)

My journal, my opinions, my rule.
Don't like? Don't read.
>:)
femshep
11th-Jun-2011 01:09 am - There's only two ways out of here
One's through the door, the other's through me

Sometimes living in a world like this
It's pretty hard not to go insane
Not pretty if you don't comply
Pretty easy if you don't complain
Stand there like you don't feel pain
No tears in the face of defeat
Pretend til the end that you don't feel change
Don't admit that your faith is weak
Don't say that you feel like dying
Life's hard and it feels like diamonds
Your home's just far too gone
Much too late to even feel like trying
Can't understand what I'm saying
Can't figure out what I'm implying
If you feel you don't wanna be alive
You feel just how I am
I'm on the dark side
And you can't come find him
How when it's light all around you
Yeah, But it's dark all inside him
No winners when it's me against me
One of us just ain't gonna survive
My heart been broke for a while
Your's been the one keepin' me alive

There's only 2 ways out of here
You'll be too late, you'll be trapped here forever
There's only 2 ways out of here
One's through the door, the other's through me

This world is such a fucked up place
My mind's such a fucked up shape
Everything down here sucks
Maybe what's up there is great
We all gotta go one day
I just wanna cut to the chase
I wanna stop these nightmares
I just wanna touch her face
All you see is all my feats
All I see is all my flaws
All I hear is all my demons
Even through your applause
All you see is all my flights
Well all I see is all my falls
All you see is all my rights
All I see is all my wrongs
Door, keep telling me to fight
Gun on my table telling me to come home
Telling me to to put him inside my hand
Then put it up right next to my dome
Door keep telling me to find a reason
Anything to keep me from squeezing
Simplest things, yea you really like summer
You really like music, you really like reading, love
I can't win if it's me against me
One of us ain't gonna survive
And my heart been broke for a while
Your's been the one keepin' me alive
Your's been the one keepin' me alive
Your's been the one keepin' me alive

-Lupe Fiasco
femshep
10th-May-2011 03:52 pm - Words I Never Said
I think that all the silence is worse than all the violence
Fear is such a weak emotion thats why I despise it
We scared of almost everything, afraid to even tell the truth
So scared of what you think of me, I’m scared of even telling you
Sometimes I’m like the only person I feel safe to tell it to
I’m locked inside a cell in me, I know that there’s a jail in you
Consider this your bailing out, so take a breath, inhale a few
My screams is finally getting free, my thoughts is finally yelling through
       -Words I Never Said
         Lupe Fiasco
femshep
16th-Apr-2011 02:40 pm - Passive
 This is all some sick joke. 
femshep
9th-Apr-2011 02:31 am - Love Sonnet XVII
I love you as certain dark things are to be loved,
in secret, between the shadow and the soul.
femshep
22nd-Nov-2010 01:56 am - The Age of Reason
"Whenever we read the obscene stories the voluptuous debaucheries, the cruel and torturous executions, the unrelenting vindictiveness with which more than half the bible is filled, it would be more consistent that we call it the word of a demon rather than the word of God. It is a history of wickedness that has served to corrupt and brutalize mankind; and, for my part, I sincerely detest it as I detest everything that is cruel."
      -The Age of Reason by Thomas Paine
femshep
23rd-Jul-2010 11:08 pm - half of summer is gone =(
 My goal for the rest of the summer will be to knock off at least 10 books off my to-read list/currently reading list XD

And the books I've already read this summer (3 i think -_-) don't count XD

hmmm now that i think about it, it's quite a task =/.....say theres like 5 weeks left, that means I have to read two a week D=

Aww man this is gonna be quite a task. Maybe I should start waking up early so I have more time to read. Cus when I wake up early I end up getting really bored O.o

AJA AJA FIGHTING!!!

Here'e my goodreads page! Yes...Im pimping it out to people now....XD

www.goodreads.com/user/show/2704032
femshep
Edward Blake, The Comedian, born 1918, buried in the rain. Murdered.

Is that what happens to us? No time for friends? Only our enemies leave roses. Violent lives ending violently.

Blake understood. Humans are savage in nature. No matter how much you try to dress it up, to disguise it. Blake saw society's true face. Chose to be a parody of it, a joke.

I heard a joke once. Man goes to doctor, says he's depressed. Life seems harsh and cruel. Says he feels all alone in a threatening world where what lies ahead is vague and uncertain. Doctor says "Treatment is simple. The great clown, Pagliacci, is in town. Go see him. That should pick you up". Man bursts into tears. "But doctor", he says, "I am Pagliacci."

Good joke. Everybody laughs. Roll on snare drum. Curtains
femshep
This page was loaded Dec 25th 2014, 12:52 pm GMT.